Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Zavezani smo načelom poštenega poslovanja. Vedite, da bomo spoštovali dostavne roke, dogovorjene cene in ostalih določenih pogojev. V primeru kakršnihkoli motenj, vas bomo o vsem pravočasno obvestili. Pričakujte, da se bomo potrudili za vas.

 

Splošne informacije

Naročeno blago dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.

Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko kontaktirate (kontakti navedni na strani   Kontakt   ). Če vam na zastavljeno vprašanje ne bomo mogli ali znali takoj odgovoriti, bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

 

Naročanje

Na spletni strani SMAKshop (www.smakshop.si) so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

Kupec lahko odda naročilo po pošti, po telefaksu, telefonu ali po spletu.

Za nakupovanje preko spleta mora obiskovalec spletne strani najprej opraviti registracijski postopek v spletni trgovini SMAKshop (www.smakshop.si), s katero pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

 

Cene

Cene so izražene v EVRIH. DDV je v ceno že vključen. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko pa je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine.

Dobava / dostava in prevzem

Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine oz. ali pripravimo za osebni prevzem v roku 2-5 delovnih dni. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je rok dostave 7-14 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. V primeru napake v zalogah in da izdelka ni možno dobaviti obvestimo stranko napaki.

Dobava / Dostava 

Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije. Paket boste prejeli po pošti, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri poštarju.

Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštnine.

Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo preko Pošte Slovenije in to izključno samo na področju Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine.

Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

Če ne bi bili zadovoljni z dostavo, vas prosimo, da nas o tem obvestite (kontakti navedni na strani   Kontakt   ).

Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

Lokacija dostave t.i. Poštno ležeče ni možno. Naročilo avtomatično zvrnemo.

Prevzem

Možen je tudi osebni prevzem na lokaciji našega podjetja. Tu je pot.

Ležarina
Ležarina za naročila z osebnim prevzemom je prvih 10 dni prezplačna. Od enajstega (11) dneva naprej se obračunava ležarina v višini 1 EUR na teden vnaprej. V primeru, da je vrednost ležarine višji od vrednosti izdela - izdelek umaknemo in ni več na voljo stranki.

 

Plačilo

Pridržujemo si pravico dostave proti plačilu z načinom predplačilom, s plačilom pre Paypal-a ali po povzetju (le za pakete poslane preko Pošte Slovenije d.o.o.).

V primeru plačila po povzetju:  Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice, pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o  prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštne provizije po njihovem veljavnem ceniku. Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.Ta opcija ni možna. če sta plačnik in prejemik različni osebi ali/in na različnih lokacijah.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

Kupoprodajna pogodba se hrani na poslovnem sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naš naslov (kontakti navedni na strani   Kontakt   ). Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Preklic naročila - Pravica do odstopa od pogodbe.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14. dni od prejema blaga blago vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora biti v nespremenjeni količini , nepoškodovano, čisto, delujoče, zapakirano v originalni embalaži in s priloženim originalnim računom. Ob povratnem prevzemu blago dokumentiramo, fotografiramo in preiskusimo.

V primeru vračila prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naš naslov (kontakti navedni na strani   Kontakt   ). Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov na kontaktirajte.

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njihovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

 

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na svoje stroške vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame na našem naslovu (kontakti navedni na strani   Kontakt   ) v roku 3 mesecev. 

 

Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže preko oblik kontaktov (kontakti navedni na strani   Kontakt   ). Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Garancija

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

 

Avtorske pravice

Objavljene vsebine so last podjetja SMAK d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.

Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti SMAK d.o.o. je prepovedano.

Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje SMAK d.o.o. ter vsem ostalim uporabnikom ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

SMAK d.o.o. - © 2023 - Vse pravice so pridržane.